Crowdfunding werkt het beste via OAMKB

Jij bent een innovatieve horeca ondernemer die de toekomst van deze sector nu al voor ogen ziet, jij gaat de trend voor de komende jaren bepalen. Je bruist van de ideeën en energie, maar er is toch één belangrijke schakel in de keten die ontbreekt; geld. Je kunt het allemaal nog zo mooi bedacht hebben, wanneer je het niet kunt financieren blijft het slechts een mooie droom. Voor elke veelbelovende visionair, die zeker weet dat de wereld op zijn idee zit te wachten, is crowdfunding in horeca wellicht de oplossing waar hij naar zoekt. Als jij die visie ook kunt uitdragen naar de wereld om je heen, is het mogelijk om hier snel mee aan de slag te gaan. Veel sneller dan bij een banklening, en zonder hoge woekerrentes van schimmige leningen. Crowdfunding in horeca leent zich vooral voor concepten die buiten de gebaande paden vallen, waar je bij een bank niet snel een lening voor zult krijgen. Jouw idee moet wel meer zijn dan een krabbel op een bierviltje, succes met een crowdfunding campagne is echt geen zekerheid. Voor meer kans op succes, en professionele begeleiding waarmee je sneller kunt handelen en beter kunt anticiperen, is Bas van Kooten dé financieel professional die je zoekt. Ga jij van campagne naar champagne?

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden van crowdfunding in horeca bij Bas van Kooten, financieel professional bij OAMKB.

Drie redenen om met crowdfunding in horeca aan de slag te gaan

Veel mensen die starten met een crowdfunding campagne laten zich verblinden door het geld, maar missen de andere voordelen. Hier zijn de drie voornaamste redenen om voor crowdfunding in horeca te kiezen:

Leg jouw concept eens vrijblijvend voor aan Bas van Kooten, met jarenlange ervaring in de horeca en een nuchtere blik op financiën kun je vertrouwen op eerlijk en opbouwend advies.

Staat de crowd morgen op de stoep te trappelen?

Bekijk zelf de ratio tussen successen en gefaalde campagnes op websites als die van Kickstarter, Indiegogo en Geldvoorelkaar.nl. Voor elke micro brewery is er een misbaksel dat het niet gehaald heeft. Je kunt wel degelijk slagen met crowdfunding in horeca mits je een goed idee hebt, en daarbij het juiste publiek aan je kunt binden. Om de slagingskans voor jouw campagne te verhogen is het verstandig om wat professionele begeleiding in te roepen. OAMKB heeft het de horeca ondernemer wat eenvoudiger gemaakt door verschillende pakketten aan te bieden. Van zijdelingse steun op cruciale momenten, tot een intensieve begeleiding “every step of the way”.

Wacht niet tot morgen met wat je vandaag kunt doen. Neem vrijblijvend contact op met Bas van Kooten, hij helpt je als fiscalist en horeca professional graag met geslaagde crowdfunding in horeca.