Wil je dat jouw administratie bij OAMKB Horeca zo weinig mogelijk tijd kost?

Een eigen zaak draaiende houden is een soort hordenrace, wanneer je over het ene obstakel bent gesprongen staat de volgende alweer klaar. Een horde waar veel ondernemers in de horeca over struikelen is de financiële administratie, we besteden er veel tijd aan terwijl er gewoon uitstekende online boekhoudoplossingen zijn waarmee je veel tijd kunt besparen. Wanneer je als ondernemer de administratie in horeca liever uitbesteedt, zodat je weer aan de slag kunt gaan met de zaken waar je echt enthousiast van wordt, kun je terecht bij Bas van Kooten. Als financieel professional maakt hij niet alleen deel uit van een landelijk netwerk aan accountants, bedrijfsadviseurs en juristen, hij is tevens gepokt en gemazeld in alle facetten van de horeca. Daarbij wordt er niet alleen gekeken naar de boekhouding, Bas kan je helpen om jouw horecabedrijf echt goed op poten te zetten, en te houden! Iedere zaak heeft weer unieke kenmerken, toch zijn er een aantal basisvoorwaarden voor administratie in horeca waar je aan moet voldoen. Kies voor maatwerk oplossingen op basis van betaalbare tarieven.

Begin de dag goed door contact op te nemen met Bas van Kooten, jouw financieel professional op het gebied van administratie in horeca.

Groei sneller vanuit een stevige basis

Als horeca professional bepaal je duidelijke doelen, je schrapt zaken die niet essentieel zijn en je stelt prioriteiten. We zien daarmee regelmatig de administratie in horeca op de achtergrond verdwijnen. En dat is jammer, zeker omdat je eigenlijk maar eenmalig de zaken goed op orde hoeft te brengen, daarna heb je meer tijd om die zaken uit te voeren waar jouw ondernemershart sneller van gaat kloppen. Laat Bas je helpen met:

Je kunt niets veranderen aan gisteren, over de situatie van morgen heb je wel degelijk invloed. Op basis van een gezonde administratie in horeca kun je bouwen aan de toekomst.

Administratie in horeca met een persoonlijke werkwijze

Door de fiscaliteiten netjes op orde te brengen zul je direct een verlichting voelen in de werkdruk. Dat betekent niet dat je nu klaar bent. Een volledige boekhouding en een administratie in horeca die goed is ingericht, stelt je in staat te evalueren en plannen te maken. Dan is het wel zo prettig als je kunt overleggen met iemand die jouw taal spreekt, die begrijpt hoe het werkt in de horeca en die je kunt bereiken op tijden die jou uitkomen. Daarom kun je Bas van Kooten bereiken per telefoon, via de mail, social media, live chat en ook persoonlijk. Bij OAMKB is het die combinatie van online werken met echte communicatie die de administratie in horeca zo effectief maakt. Bas van Kooten maakt tijd voor je, voor maatwerk oplossingen onder het genot van een verse kop koffie.

Begin met een vruchtbare samenwerking met een gratis en vrijblijvend adviesgesprek, plan direct een afspraak in.